Тренінг "Розвиток креативності у дітей молодшого шкільного віку"
Частина І
Мета: ознайомити педагогів з поняттям "креативність" та значенням креативності у формуванні особистості дитини молодшого шкільного віку, оволодіти методами і формами стимулювання дітей до креативності; сприяти прояву креативності педагогів у професійній діяльності
Мета: ознайомити педагогів з поняттям "креативність" та значенням креативності у формуванні особистості дитини молодшого шкільного віку, оволодіти методами і формами стимулювання дітей до креативності; сприяти прояву креативності педагогів у професійній діяльності
Завдання:
– розкрити поняття "креативність", "інерції мислення", значення креативного розвитку у дітей молодшого шкільного віку;
– вправляти педагогів у визначенні якостей креативної особистості та її проявів;
– розвивати у педагогів швидкість, гнучкість, точність, оригінальність мислення, уяву;
– ознайомити з вправами на розвиток здібностей і вмінь дітей для вдосконалення творчої уяви, чутливості до протиріч, гнучкості мислення та методикою проведення.
– вправляти педагогів у визначенні якостей креативної особистості та її проявів;
– розвивати у педагогів швидкість, гнучкість, точність, оригінальність мислення, уяву;
– ознайомити з вправами на розвиток здібностей і вмінь дітей для вдосконалення творчої уяви, чутливості до протиріч, гнучкості мислення та методикою проведення.
ІІ частина
- уточнити поняття «протиріччя», «відкрита задача» та ознайомити з методами використання різних типів відкритих задач для розвитку креативного мислення у дітей молодшого шкільного віку;
- розглянути прийоми розв’язання протиріч та вправлятися в їх застосуванні на практиці;
- розвивати в учасників швидкість, гнучкість, оригінальність мислення та уяву.
Питання, які висвітлюються під час тренінгу
Очікувані результати
Тривалість тренінгу:
І частина - 4 години
ІІ частина - 4 години
Кількість учасників: до 18 осіб
Ведучий тренінгу: Токаренко Надія Миколаївна, методист кафедри педагогічної майстерності ПОІППО, 0661718084
Мета: активізувати знання педагогів з розвитку креативності у дітей молодшого шкільного віку, ознайомити з прийомами розв’язання протиріч та творчими задачами, розвинути практичні уміння в складанні і розв’язуванні творчих задач.
Завдання:
- активізувати знання про характерні параметри креативності та прийоми стимулювання креативності у дітей молодшого шкільного віку;- уточнити поняття «протиріччя», «відкрита задача» та ознайомити з методами використання різних типів відкритих задач для розвитку креативного мислення у дітей молодшого шкільного віку;
- розглянути прийоми розв’язання протиріч та вправлятися в їх застосуванні на практиці;
- розвивати в учасників швидкість, гнучкість, оригінальність мислення та уяву.
Питання, які висвітлюються під час тренінгу
- Поняття «креативність», «стереотип» та «інерція мислення», «протиріччя», «відкрита задача»
- Значення розвитку креативності у дітей молодшого шкільного віку
- Прояви креативної особистості
- Методи і форми стимулювання дітей до креативності
Очікувані результати
- Оволодіння поняттями «креативність», «стереотип» та «інерція мислення»
- Оволодіння вмінням долати стереотипи та інерцію мислення
- Знайомство з сучасними методами, які стимулюють креативний розвиток особистості
- Оволодіння вмінням застосовувати різні методи і форми для розвитку креативності у дітей молодшого шкільного віку
- Розкриття творчого потенціалу особистості педагога
Тривалість тренінгу:
І частина - 4 години
ІІ частина - 4 години
Кількість учасників: до 18 осіб
Ведучий тренінгу: Токаренко Надія Миколаївна, методист кафедри педагогічної майстерності ПОІППО, 0661718084
Немає коментарів:
Дописати коментар