Завдання:
- визначити сутність понять: «маніпулювання», «експериментування», «дослідження», дослідницька позиція», відповідність їх етапам розвитку дітей дошкільного віку;
- допомогти педагогу усвідомити прояви дослідницької позиції та способи її актуалізації у дітей дошкільного віку;
- сформувати в учасників практичні навики розвитку у дітей самостійного мислення, дослідницьких прийомів і методів: вміння в новій для себе ситуації самостійно побачити й поставити проблему, розглянути її системно, висунути свої гіпотези, обґрунтувати їх і запропонувати варіанти рішення;
- стимулювати позитивні прагнення до дослідницької діяльності в сфері своїх професійних інтересів;
- ознайомити учасників з вправами на розвиток вмінь і навичок проведення спостереження, експерименту, дослідження з дітьми дошкільного віку.
Немає коментарів:
Дописати коментар