Використання загадок для розвитку різних типів мислення у дітей дошкільного віку

Тренінг "Використання загадок для розвитку різних типів мислення у дітей дошкільного віку"

Мета: розширити уявлення педагогів про особливості використання загадок, технологією роботи із дітьми дошкільного віку, їх значення в розвитку різних видів мислення, творчої уяви у дітей дошкільного віку.

Завдання:
 розкрити значення загадки для розвитку мислення, творчої уяви у дітей дошкільного шкільного віку;
ознайомитись з моделями конструювання тексту загадки; 
технологією роботи із загадкою з дітьми дошкільного віку;
вправлятися у складанні різних конструкцій загадок;
розвивати системність, оригінальність мислення та уяви.

Питання, які висвітлюються під час тренінгу
  • Типи мислення і їх розвиток у дітей дошкільного віку 
  • Технологія роботи із загадкою з дітьми дошкільного віку 
  • Моделі конструювання тексту загадки
  • Особливості роботи із загадками для розвитку різних видів мислення
  • Схеми побудови метафор та використання їх в конструюванні тексту загадки.
Очікувані результати
  • Усвідомлення ролі загадки для розвитку всіх видів і типів мислення
  • Оволодіння технологією роботи із загадками з дітьми дошкільного віку
  • Використання різних моделей загадок в практичній діяльності.
Тривалість тренінгу: 4 години

Кількість учасників: до 15 осіб

Ведучий тренінгу: Токаренко Надія Миколаївна, методист кафедри педагогічної майстерності ПОІППО, тел. 0661718084

Немає коментарів:

Дописати коментар