Організація навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти

Ведуча: Калініченко Ірина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогічної майстерності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського
Мета: розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області.
Завдання тренінгу: поглибити теоретичні знання учасників щодо особливостей організації інклюзивного навчання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу; сформувати навички здійснення корекції особистісних проявів поведінки та розвитку дитини з особливими освітніми потребами; визначити шляхи розвитку інклюзивної компетентності педагогічних працівників в умовах загальноосвітнього навчального закладу та надати відповідні методичні матеріали учасникам тренінгу.
Ключові поняття: інклюзія, інтеграція, корекція психофізичного розвитку, розлади спектру аутизму, гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, індивідуальна програма розвитку.
Цільова аудиторія: педагоги ЗНЗ, учителі, практичні психологи, соціальні педагоги, керівники закладів освіти.
Тривалість: 4 години.


План
1.  Організаційний блок: знайомство, очікування учасників, прийняття правил роботи. (30 хв.).
2.  Теоретичний блок: 
  • інтеграція, інклюзія дітей з особливими освітніми потребами у заклади освіти; 
  • основні складові інклюзивного освітнього середовища (інформаційне повідомлення тренера). (15 хв.).
3.  Практичний блок – ознайомлення учасників тренінгу з методами і прийомами здійснення корекційно-розвиткової роботи та набуття відповідних навичок: 
  • проблемно-орієнтована дискусія «ГРДУ: ознаки-проблеми»; питання для обговорення: етіологія ГРДУ, техніки корекції поведінки дитини з ГРДУ в класі; 
  • проблемно-орієнтована дискусція «Розлади спектру аутизму: ознаки-проблеми»; питання для обговорення: поопераційні картки: їх роль у навчанні; система альтернативної комунікації; 
  • корекційно-розвиткові лінії Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)
4.  Рефлексивний блок (15 хв.).

Немає коментарів:

Дописати коментар