Ведуча: Калініченко Ірина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогічної майстерності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського
Мета: розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області.
Завдання тренінгу: поглибити теоретичні знання учасників щодо особливостей організації інклюзивного навчання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу; сформувати навички здійснення корекції особистісних проявів поведінки та розвитку дитини з особливими освітніми потребами; визначити шляхи розвитку інклюзивної компетентності педагогічних працівників в умовах загальноосвітнього навчального закладу та надати відповідні методичні матеріали учасникам тренінгу.
Ключові поняття: інклюзія, інтеграція, корекція психофізичного розвитку, розлади спектру аутизму, гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, індивідуальна програма розвитку.
Цільова аудиторія: педагоги ЗНЗ, учителі, практичні психологи, соціальні педагоги, керівники закладів освіти.
Тривалість: 4 години.
2. Теоретичний блок:
Мета:
Завдання тренінгу: поглибити теоретичні знання учасників щодо особливостей організації інклюзивного навчання та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу; сформувати навички здійснення корекції особистісних проявів поведінки та розвитку дитини з особливими освітніми потребами; визначити шляхи розвитку інклюзивної компетентності педагогічних працівників в умовах загальноосвітнього навчального закладу та надати відповідні методичні матеріали учасникам тренінгу.
Ключові поняття: інклюзія, інтеграція, корекція психофізичного розвитку, розлади спектру аутизму, гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, індивідуальна програма розвитку.
Цільова аудиторія: педагоги ЗНЗ, учителі, практичні психологи, соціальні педагоги, керівники закладів освіти.
Тривалість: 4 години.
План
1. Організаційний блок: знайомство, очікування учасників, прийняття правил роботи. (30 хв.).2. Теоретичний блок:
- інтеграція, інклюзія дітей з особливими освітніми потребами у заклади освіти;
- основні складові інклюзивного освітнього середовища (інформаційне повідомлення тренера). (15 хв.).
- проблемно-орієнтована дискусія «ГРДУ: ознаки-проблеми»; питання для обговорення: етіологія ГРДУ, техніки корекції поведінки дитини з ГРДУ в класі;
- проблемно-орієнтована дискусція «Розлади спектру аутизму: ознаки-проблеми»; питання для обговорення: поопераційні картки: їх роль у навчанні; система альтернативної комунікації;
- корекційно-розвиткові лінії Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)
Немає коментарів:
Дописати коментар